Jessicas.nu

Norrländsk 25-årig ingenjör som gillar att klappa hästar och dricka öl. Drömmer om att inreda lägenheten, hitta den perfekta MCn och lära mig baka svåra tårtor.

Telias galna automatiska kundtjänst

23 januari 2009 18:59

- Jag behöver veta lite mer. Välj den rubrik som bäst beskriver ditt fakturaärende: Saldo, blaha, blaha eller övrigt.

– Övrigt.

– Okej, saldo.

– Gahh! (lägger på och ringer upp igen)

Tacka vetja på min tid då man tröck in siffror som alternativ.

Jag ringer för att fråga när de tänker skicka min första räkning, eftersom jag bytte till abonnemang i oktober…

Du har plats 22 i turordning.

Kommentera

Karin 24 januari 2009 | 05:44

Hihi! Tror det var Broadway’s kundservice som jag höll på att få nåt fel på. Typ ”you have to say what you need help with” ”what? seríously? because, I mean, that’s not at all what I’m doing, right?”. Allt blir så mycket roligare på engelska. De med siffror som man knappar in är sååå mycket bättre…